هواداران رئال مادرید
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 10:43 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبری رئال مادرید : حریف رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مشخص شد : آپوئل نیکوزیای قبرس.

http://img4up.com/up2/10870828411328849464.jpg

ادامه مطلب ...

مرجع خبري رئال مادريد : مانوئل پلگرینی ، لیست تیمش برای بازی با رئال مادرید را اعلام کرد که تولالان و باپتیستا ، غایبان مهم این بازی هستند . روبن و پورتیو هم به دلایل فنی از لیست خط خوردند .



ادامه مطلب ...
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 10:41 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : ادواردو فرناندز بلاس ، یکی از اعضای هیئت مدیره و نیمه نام آشنای فلورنتینوست . او نایب رئیسی با جذبه بسیار و صدایی قاطع است که در بخش امور اجتماعی باشگاه دخیل است .



ادامه مطلب ...
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 10:41 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : ادواردو فرناندز بلاس ، یکی از اعضای هیئت مدیره و نیمه نام آشنای فلورنتینوست . او نایب رئیسی با جذبه بسیار و صدایی قاطع است که در بخش امور اجتماعی باشگاه دخیل است .



ادامه مطلب ...
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 10:40 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : خوزه کایخون پس از غیبت در لیست زسکا ، به لیست بازی با مالاگا برگشت . دی ماریا و آلبیول به علت مصدومیت و واران ، کوئنت رائو و آلتین توپ به علت مسائل فنی خط خوردند . 
لیست کامل بدین شرح است : کاسیاس ، آدان ، مخیاس ، په په ، آربلوا ، مارسلو ، کاروالیو ، راموس ، شاهین ، لاس ، خدیرا ، ژابی ، اوزیل ، گرانرو ، کایخون ، کاکا ، رونالدو ، هیگوائین و بنزما

مرجع خبري رئال مادريد :تیم آپوئل نیکوزیا ، حریف رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ ، هفته آینده در آخرین هفته فصلشان برای قهرمانی خواهند جنگید



ادامه مطلب ...
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 13:35 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : چلسی به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسید . آنها با سختی های فراوان ناپولی را شکست دادند و با گل ایوانویچ در وقت اضافه به مرحله بعدی صعود کردند .



ادامه مطلب ...

مرجع خبري رئال مادريد : کسب نتیجه 1-1 در بازی رفت ، تضمینی برای موفقیت رئال مادرید است .



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 11:12 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : جنجال در برنابئو پس از آن که در محوطه جریمه زسکا مسکو ، اوزیل مدعی پنالتی در بازی دور برگشت مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ بود ، پدید آمد . 
روی این صحنه که در دقیقه 14 اتفاق افتاد و هنوز بازی 0-0 مساوی بود ، اوزیل که در آغاز بازی به شدت تشویق شده بود در محوطه جریمه زسکا سرنگون شد . ایگناشویچ او را زمین زد اما استفان لنوی ، داور فرانسوی پنالتی نگرفت .

عکس درادامه مطلب



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 11:11 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : مانو منزس ، مربی تیم ملی برزیل ، لیست اولیه را برای المپیک لندن اعلام کرد که در این لیست 52 نفره ، غیبت کاکا و روبینیو قابل توجه است . 
در لیست منزس ، نفراتی نظیر دنی آلوس ، مارسلو ، تیاگو سیلوا ، نیمار ، گانسو و رونالدینیو حضور دارند . لیست 18 نفره در تابستان مشخص خواهد شد.
لیست 52 نفره بدین شرح است :



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 11:10 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : گونزالو هیگوائین ، باز هم در بازی چمپیونزلیگ با زدن گل اول تیمش در پیروزی برابر زسکا ، یکی از ستارگان بازی بود . بازیکن آرژآنتینی گفت :" خوشحال هستم ، یک بازی مهم برای کمک به تیم بود . "



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 11:10 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : ژابی آلونسو پس از بازی با زسکا از عملکرد تیم ابراز خرسندی کرد . 
"تا زمانی که گل دوم را زدیم ، بازی باز بود اما در نیمه دوم احساس آرامش می کردیم ، به خصوص پس از گل رونالدو . "



ادامه مطلب ...

مرجع خبري رئال مادريد : جمعه ظهر در نیون ، قرعه کشی مراحل بعدی چمپیونزلیگ برگزار می شود . این یک قرعه کشی جالب خواهد بود چرا که هشت تیم باقی مانده می توانند بدون هیچ گونه محدودیت جغرافیایی برابر یکدیگر قرار گیرند تا راه فینال که 19 می در مونیخ برگزار می شود مشخص شود . این تیمهای بارسلونا ، رئال مادرید ، چلسی ، میلان ، بایرن ، مارسی ، بنفیکا و آپوئل هستند . فوتبال اسپانیا تنها کشوری است که دو نمانیده دارد چرا که اینتر و ناپولی در مرحله یک هشتم اوت شدند و انگلیس و آلمان فقط یک نماینده دارند .



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 11:8 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

رئال مادريد با برد خوبي که مقابل زسکا مسکو به دست آورد راهي مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا شد.




ادامه مطلب ...
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 16:43 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو نه فصل است که در مسابقات چمپیونزلیگ حضور دارد و شایستگی هایش را نشان می دهد .



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 12:13 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

 

مرجع خبري رئال مادريد : آخرین صحجنه دوران فوتبال زیدان ، یک صحنه به یاد ماندنی بود . حالا یک هنرمند ، مجسمه ضربه سرش به سینه ماتراتزی در وقت های تلف شده فینال جام جهانی 2006 آلمان را به تصویر کشیده است . این مجسمه در موزه ای در نیویورک تعبیه شده است .        عکس درادامه مطلب



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 12:11 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : بنیاد خیریه ایکر کاسیاس ، 800 هزار یورو به سازمان های خیریه " اگزیت " و "تیمیو " (هر کدام 400.000) برای کمک به کودکانی که در خطر معضلات اجتماعی هستند ، کمک کرد . این پول ، از درآمد های حاصله از "بازی امید " که در 28 دسامبر در پالاسیو در مادرید بگرازر شده بود ، جمع شده بود .



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 12:11 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : باید به بنزمایی که می تواند یک ساختار ایده آل در تیم ایجاد کند و هیگوائین که با اخلاقش محبوبیت خاصی دارد احترام گذاشت . این معمایی است که مورینیو باید سعی کند برای این که صلاح رئال را پیدا کند ، حل کند . برای ال پیپیتا مشکل است که پس از زدن گلهای مهم در دو بازی اخیر ، به روی نیمکت برگردد اما به هر حال این مورینیوست که تشخیص می دهد در بازیهای کلیدی از بنزما استفاده کند . پس "راه سوم " این است که هر دویشان در ترکیب اصلی باشند ، تصمیمی که می تواند هوشمندانه باشد . " راه سوم " یک اندیشه سیتسی بود که در دهه نود توسط بلر و اشرودر به عنوان روسای کشورهای انگلیس و آلمان انتخاب شد که بحرانی برای فوتبال اروپا بود اما در مورد بنزما و هیگوائین می تواند خیلی مثمر ثمر باشد .



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 12:9 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : از سرما و برف مسکو تا گرمای بهاری مادرید . از دستکش تا آستین کوتاه . این حاصل تغییر دمای 26 درجه ایست که بازیکنان زسکا پس از سفر از فرودگاه شرامتیف به باراخاس تجربه کردند .



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : روز چهارشنبه ، رئال مادرید باید یکی از مهمترین بازیهای فصلش را برابر زسکا بازی کند . تیم روسی تلاش خواهد کرد که پس از دو فصل حضور در اسپانیا ، خاطره خوشی که با پیروزی 1-2 در پیزخوان داشت را تکرار کند .



ادامه مطلب ...

مرجع خبري رئال مادريد : نزدیک به پنج میلیون بیننده (4.912.000) نفر روز شنبه ، بازی رئال مادرید و بتیس را در اسپانیا از طریق شبکه لاسکستا دیدند تا این بازی ، پر بیننده ترین بازی پخش زنده هفته شود . 
این بازی ، 27.3 درصد مخاطبان را برای لاسکستا به همراه داشت که در دقیقه پایانی ، این آمار به 5.929.000 نفر هم رسید .

سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : خوزه مورینیو فاش نکرد که فردا برابر زسکا از زوج هیگوائین - بنزما در خط حمله استفاده می کند یا نه و با کنایه در کنفرانس مطبوعاتی گفت :" من با سه مهاجم بازی خواهم کرد ، دو تا نه ، سه تا ... "
مربی پرتغالی تاکید کرد که آینده اش به صعود به مرحله یک چهارم بستگی ندارد :" آینده ام به اتفاقات بازی با زسکا بستگی ندارد ، مگر این که باشگاه تصمیم به اخراجم بگیرد . آینده ام در رئال مادرید به بردن چمپیونزلیگ نیز بستگی نخواهد داشت . "



ادامه مطلب ...
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 19:33 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید آخرین تمرین پیش از بازی با زسکا مسکو را در غیاب دی ماریا و کوئنت رائو پیگیری کرد . این دو بازیکن سابق بنفیکا ، بازی با تیم مسکویی را از دست می دهند .



ادامه مطلب ...

مرجع خبري رئال مادريد : کاکا پیش از بازی حساس با زسکا ، با بی وین ، حامی مالی رئال مادرید ، مصاحبه کرد . 

http://img4up.com/up2/18630932338581450461.jpg

ادامه مطلب ...
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 9:10 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید به تدریج به قهرمانی نزدیک تر می شود . 36 امتیاز تا پایان فصل مانده و رئال مادرید صاحب برتری 10 امتیازی نسبت به بارسلوناست . آسان ترین راه این است که رئال مادرید هر شش بازی خود در برنابئو را ببرد . در این صورت اگر رئال مادرید سه تا از شش بازی خود در خارج از خانه را هم ببازد ، باز قهرمان می شود . 

http://estaticos.marca.com/imagenes/2012/03/12/futbol/equipos/real_madrid/1331534113_extras_mosaico_noticia_1_g_0.jpg

ادامه مطلب ...
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 9:9 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : استفان لنونی ، داور فرانسوی به قضاوت بازی رئال مادرید و زسکا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در روز چهارشنبه در برنابئو برگزیده شد .



ادامه مطلب ...

مرجع خبري رئال مادريد : جنجالی ترین صحنه بازی شنبه رئال و بتیس ، صحنه هند احتمالی راموس روی شوت جفرسون بود . داور آن را سوت نزد اما واکنش های متفاوتی در مورد این اتفاق وجود داشت . 
ال موندو در وبسایتش پس از بازی نوشت :" راموس یک توپگیری مقابل جفرسون مونترو داشت اما کسی نمی تواند به طور قاطع بگوید که با زانویش توپ را زد یا با دستش یا با هر دو دستش . " تردید زیادی در مورد صحنه خطای ملی پوش رئالی وجود داشت . در نظرسنجی این روزنامه ، 52 درصد اعتقاد داشتند که این صحنه پنالتی بوده و 48 درصد مخالف بودند .
روزنامه ال پایس در مورد پنالتی احتمالی در ویامارین گفت :" داور دو هند رئال مادرید در محوطه جریمه را ندید . " آ ب ث نیز نوشت :" دهمین پیروزی خارج از خانه پیاپی رئال خالی از جنجال نبود . در صحنه آخر برخی معتقد بودند که راموس هند کرده است . بتیس در دقیقه 93 زمانی که توپ به بازوی راموس خورد می توانست بازی را مساوی کند . "
لا وانگاردیا صحنه آخر را مشخص دانسته و معتقد است داور باید پنالتی می گرفته است :" رئالی ها در این بازی یک پاداش ویژه گرفتند . دو هند مسلم آلونسو و راموس می توانست نتیجه را عوض کند . "



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید 09116247494
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران رئال مادرید و آدرس real1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 34907
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1