"افزایش نشانه های ماندن مورینیو "
 
هواداران رئال مادرید
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 10:41 ::  نويسنده : عارف کاکاعلی

مرجع خبري رئال مادريد : ادواردو فرناندز بلاس ، یکی از اعضای هیئت مدیره و نیمه نام آشنای فلورنتینوست . او نایب رئیسی با جذبه بسیار و صدایی قاطع است که در بخش امور اجتماعی باشگاه دخیل است . این مسئولیت از تابستان 2009 به او سپرده شده و به همین علت هر هفته به مکان های مختلف سپر می کند تا با هزاران نفر از اعضای متعصب باشگاه به دلایل مختلف شام بخورد . مردی نیست که به این علت در مراسم ها شرکت کند که معروف شود و بخواهد سر و صدای زیادی به پا کند . اما پنجشنبه گذشته یک گام به جلو برداشت تا به مادریدیسموها حتم بدهد . 
در لاس تابلاس ، یک کانون هواداری جوان ، با انگیزه و امیدوار وجود دارد که بسیاری از آنها می خواستند یکی از میلیون هوا سوالشان پاسخ داده شود :" مورینیو خواهد ماند ؟" پاسخشان بدون هیچ گونه سیاسی بازی یا بازی با کلمات مطرح شد :"چه کسی بهترین مربی جهان است ؟ "، "مورینیو" کل اعضای کانون هواداری یک صدا این را گفتند و او ادامه داد :" اما باید بگویم که بهترین مربی جهان در بهترین باشگاه جهان می ماند ، خیالتان راحت ... "
بلاس هیچ خط قرمزی را رد نکرد . فلورنتینو هم به او حتم داده بود که بگوید مورینیو "چندین سال " در برنابئو می ماند . مربی پرتغالی برنامه ریزی برای فصل بعد را آغاز کرده است و بازیکنان هم متقاعد شده اند که مورینیو فارغ از هر اتفاقی خواهد ماند و هر روز به آنها صبح بخیر خواهد گفت .
توماس رونکرو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید 09116247494
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران رئال مادرید و آدرس real1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 34906
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1